Opis
Silnik
Typ silnika |
4-suwowy |
Pojemność |
2 785 cm3 |
Liczba cylindrów/układ |
4/Rzędowy, 16-zaworowy, DOHC |
Średnica x skok tłoka |
96,0 mm x 96,2 mm |
Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów |
128,7 kW / 5 500 obr./min |
Pełny zakres roboczy przepustnicy |
5 000 – 6 000 rpm |
Układ smarowania |
Mokra miska olejowa |
Układ paliwowy |
EFI |
System wyprzedzenia zapłonu |
TCI |
Układ rozrusznika |
Elektryczny z Prime Start� |
Przełożenie przekładni |
1.86 (26/14) |
Wymiary
Zalecana wysokość pawęży łodzi |
L:516 mm X:643 mm |
Masa ze śrubą |
F175AETL: 224.0 kg, F175AETX:225.0 kg, |
Pojemność zbiornika paliwa |
– |
Pojemność miski olejowej |
4,5 litrów |
Informacje dodatkowe
System kontrolny |
Sterowanie zdalne |
Sposób trymowania i podnoszenia |
System Power Trim & Tilt |
Cewka prądowa / alternator |
12 V – 50 A with rectifier/regulator |
Ogranicznik przechyłu (tylko dla specyfikacji ze zdalnym sterowaniem) |
Opcjonalny |
Immobilizer |
YCOP |
Śruba |
68F45741000 – 3 płaty, 13 3/4 x 19 (średnica x skok) stal, SDS |
Model lewoskrętny |
– |
Pływanie na płytkiej wodzie |
Standardowy |
Monitor cyfrowy LCD |
– |
Wskaźnik cyfrowy |
Opcjonalny |
Zmienne obroty trollingowe |
Z cyfrowymi wskaźnikami lub wielofunkcyjnym rumplem |
Układ zasilania z dwoma akumulatorami |
Opcjonalny |
System śruby napędowej z SDS |
Opcjonalny |
Uwaga |
Podana wartość kW zmierzona została na wale napędowym, w standardzie ICOMIA 28, |