10 maja 2016

Nowa odsłona silnika zaburtowego Yamaha F350

 

Niezwykły silnik zaburtowy Yamaha F350 w nowej odsłonie

 

Od czasu prezentacji rynkowej F350 zawsze przewyższał oczekiwania klientów – i dziś nadal pozostaje dumnym liderem oferty 4-suwowych silników zaburtowych Yamahy.

W celu uhonorowania nieprzerwanego ciągu sukcesów tego flagowego zaburtowca w gamie czterosuwów, Yamaha prezentuje dziś najnowszą generację F350, wyposażoną w nową obudowę z modnym zdobieniem, zaprojektowaną wyłącznie dla tego modelu.

350

Widoczna na obudowie litera „V” symbolizuje potężną konfigurację jednostki V8 o pojemności 5,3 l, zaś płaskie domknięcie nad literą ma podkreślać jedną z najłatwiej zauważalnych i najbardziej cenionych cech tego silnika: niezwykle płaski przebieg wykresu momentu obrotowego. Dla każdego użytkownika oznacza on natychmiastową, płynną i nieprzerwaną dostępność mocy w pełnym zakresie prędkości obrotowych, bez nagłych zmian siły napędowej, co tak często się przytrafia innym, mniej wyrafinowanym technicznie silnikom. M.in. z tego powodu F350 od pierwszej chwili swej obecności na rynku od nowa zdefiniował pojęcie mocy dla jednostki pływającej, zapewniając moment obrotowy i moc na poziomie, jaki nigdy przedtem nie był osiągalny w dużych łodziach pełnomorskich.

350a

Co więcej, dzięki możliwości zastosowania w pełni zintegrowanego systemu sterowania łodzią Yamaha Helm Master®, silnik F350 może być instalowany podwójnie, a nawet potrójnie, zapewniając wyjątkowo łatwe manewrowanie dużą jednostką.

Dane techniczne Yamaha F350A

  • Silnik V8 o kącie rozwarcia 60° i pojemności 5330 cm3, wyposażony w technologie DOHC
  • Konstrukcja 4-suwowa, 4 zawory na cylinder (32V)
  • Zmienne fazy rozrządu VCT
  • Precyzyjna elektroniczna regulacja przepustnicy i przełączania biegów
  • Podwójny układ wydechowy In-Bank™ ze zintegrowanym kolektorem
  • Wielopunktowy wtrysk paliwa EFI (Electronic Fuel Injection)
  • Bezpośredni zespolony układ zapłonowy oraz izolowana pompa paliwa
  • Super wytrzymała obudowa przekładni
  • Odkuwane uchwyty silnika z nadwymiarowym mocowaniem
  • Zaawansowana ochrona antykorozyjna UCP-II
  • Yamaha Digital Network System
  • Elektroniczny zestaw cyfrowych wskaźników Yamaha
  • Regulacja prędkości obrotowej przy trollingu
  • System diagnostyczny Yamaha
  • Zaawansowany system osuszania obudowy
  • Odkuwane tłoki – anodyzowane i powierzchniowo utwardzane
  • Żłobione tuleje zewnętrzne cylindrów
  • Dostępny model ze śrubą przeciwbieżną
  • Śruba napędowa Saltwater Series XL z układem tłumienia wibracji podczas zmiany biegów (SDS)
  • System antykradzieżowy Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP)
  • Długość wału: X = 25 cali, U = 30 cali
  • Masa ze śrubą: F(L)350 AETX: 356 kg
  • Masa ze śrubą: F(L)350 AETU: 364 kg
  • Moc na śrubie: 350 KM

 

Szczegóły dostępne na stronie www.yamaha-motor.pl.

 

Aktualności , ,
About admin admin

Join Waitlist We will inform you when the product arrives in stock. Just leave your valid email address below.
Email Quantity We won't share your address with anybody else.